25 berichten.
Weer een super vakantie gehad bij boer Jan en boerin Karin!! De kinderen hebben ontzettend genoten van de ritjes op de tractor met boer Jan, het spelen in de geweldige hooiberg en het ophalen van de stro balen op de kar!! Wij gaan zeker weten weer terug komen....
Hallo, Wij zijn voor het eerst op een boeren camping geweest te kamperen maar dit is in ieder geval op de Speelhoeve HEEL erg goed bevallen !! Boer Jan en boerin Karin zijn HELE VRIENDELIJKE mensen die je bij het boeren bedrijf willen betrekken. De kinderen mogen op vele plaatsen spelen bij de boerderij en op de camping velden zijn al genoeg spullen om mee te spelen. Dit is echt de moeite waard voor een bezoek !! We komen dan ook zeker terug voor een volgende vakantie !!
Beste Jan en Karin, de afgelopen dagen hebben we bij jullie ongelofelijk genoten van jullie camping, gastvrijheid en natuurlijk het fantastische weer!we zijn vanmiddag voldaan weer thuisgekomen.
grote pluim voor jullie intieme camping met uitstekende voorzieningen en natuurlijk jullie gastheerschap.( dat kom je op deze manier niet zo heel veel meer tegen) de speelhoeve is een echte aanrader en wel heel dicht in de buurt:) GRAAG TOT EEN VOLGEND KEER!!
grote pluim voor jullie intieme camping met uitstekende voorzieningen en natuurlijk jullie gastheerschap.( dat kom je op deze manier niet zo heel veel meer tegen) de speelhoeve is een echte aanrader en wel heel dicht in de buurt:) GRAAG TOT EEN VOLGEND KEER!!
Beste Jan en Karin,
Op jullie boerderij hebben we een fantastische vakantie beleefd. Jullie gastvrijheid, de voorzieningen en faciliteiten; allemaal grote klasse! Onze kleine meid heeft naar hartelust gespeeld. Geweldig om te zien en ervaren hoe jullie liefdevol de tijd nemen om de kinderen bij de boerderij te betrekken: het uitleggen, het zelf mogen doen, het proeven, het helpen. Heel bijzonder!
Super veel dank voor alles!
Groetjes! Joost Marjolein en Josephine
Op jullie boerderij hebben we een fantastische vakantie beleefd. Jullie gastvrijheid, de voorzieningen en faciliteiten; allemaal grote klasse! Onze kleine meid heeft naar hartelust gespeeld. Geweldig om te zien en ervaren hoe jullie liefdevol de tijd nemen om de kinderen bij de boerderij te betrekken: het uitleggen, het zelf mogen doen, het proeven, het helpen. Heel bijzonder!
Super veel dank voor alles!
Groetjes! Joost Marjolein en Josephine
Lieve Jan en Karin en familieleden,
Wij hebben weer genoten van jullie uitzonderlijk gastvrijheid en gezelligheid. Voor ons tot rust komen en voor de kinderen alles wat je kunt wensen. Zelfs buiten het seizoen waren wij van harte welkom met onze kids!😃
Tot snel met de Pinksteren...
Groetjes Hein Ingrid Jesse Hidde en hond Fien
Wij hebben weer genoten van jullie uitzonderlijk gastvrijheid en gezelligheid. Voor ons tot rust komen en voor de kinderen alles wat je kunt wensen. Zelfs buiten het seizoen waren wij van harte welkom met onze kids!😃
Tot snel met de Pinksteren...
Groetjes Hein Ingrid Jesse Hidde en hond Fien